Translate

wtorek, 12 lipca 2011

Pudełko małe i duże

Pierwsze z nich to całkiem spore pudło 16x16cm, które okleiłam żółtą stroną papieru Przyszła wiosna W czerwieni tulipanów...


...z kompozycją kwiatową na wieczku. Kompozycja składa się z gałązek Marianne, wyciętych z zielonej strony papieru W ptasich trelach i ciut potuszowanych. Do tego pomarańczowe kwiaty Prima E line, które poskładałam w różyczki i zwinęłam w pąki. Uzupełnieniem są malutkie Primy Craftable  flowers white, a do ich środków i wokoło nakleiłam kryształki Papermanii Henbury Lane. Oczywiście wnętrze również było ozdobione, ale niestety fotki wyszły tak słabe, że zupełnie nie nadają się do pokazania :(


Drugie pudełko to malutki eksploding box, czyli rozmiar 7x7x7cm...


...z mnóstwem kryształków Papermanii Henbury Lane i kwiatami wiśni potuszowanymi na fioletowo. Motylki i kwiaty muśnięte moim ulubionym brokatem Frosted Lace.

Pomysł na mocowanie motylka zaczerpnęłam od Elaine 
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wszystkie miłe słowa jakie zostawiacie :*

21 komentarzy:

Kasia B. pisze...

Piękne !!
kompozycja kwiatowa na pierwszym prześliczna, cudne te pąki kwiatowe :)

Anonimowy pisze...

Prawdziwe cudeńka =]

Unknown pisze...

świetne,zwłaszcza kolory drugiego!

zalesinka pisze...

Piękne pudełeczka. Jak wejdę do Ciebie, to wyjść mi trudno, bo tyle piękności i oglądam, oglądam tak, że na własne już czasu nie mam ;-).
Pozdrawiam, Agnieszka

Anna Zaprzelska pisze...

Fantastyczne!!!! Uwielbiam jak układasz kwiaty!

ewkaka19 pisze...

Śliczne pudełka. Na czym stoją te motylki?

bossanova pisze...

urocze :))

gré pisze...

beatiful

groetjes gré

JagaBa pisze...

Przepiękne pudełeczka i a jeszcze piękniejsze kompozycje kwiatowe!!!

lilavati pisze...

cudne pudełeczka:) to pierwsze ogromniaste

Karolina pisze...

Pudełka są urocze

OriBella pisze...

Przepiękna kompozycja na pierwszym wieczku:)

BellaArt pisze...

Cudeńka!:) Ślicznie wyszły Ci te różyczki na pierwszym pudełku:)

Angi pisze...

Mój typ to eksploding box ;)

Aleksandra P. pisze...

perfekcyjnie i ślicznie:)

AgaSi pisze...

Moniś, u Ciebie jak zwykle same cudeńka. Wpadałam tylko na chwilkę żeby podziwiać, bo nie miałam stałego dostępu do netu, teraz już mam ale komentarz hurtowy :) Pudełeczka super, szczególnie exploding (śliczne kolorki), bo wiesz, że w Twoim wydaniu je uwielbiam. Ślubne składaki piękne, na papierach uhk-owych zachwycający, dopieszczony w każdym calu, kompozycje kwiatowe - miodzio. Zawieszka romantyczna i lekko starociowa - czyli tak jak lubię. Chyba już wystarczy, bo Cię zanudzę... :)

Natka pisze...

Urzekła mnie ta piękna kompozycja z czerwonymi kwiatami - taka lekka i delikatna...
Wróciłaś z urlopu, czy odpoczywasz tworząc?

silence pisze...

Pudełeczka pokaźne, bez względu na wymiary. Kolory eksploding box zachwycają.

Chimera pisze...

Cudne pudełka, drugie jest moim faworytem ze wzgęldu na kolorystykę:)

mbabka pisze...

Cóż za cudowności!!!! Pierwsze pudełko - niesamowicie piękne. Bukiet - rewelacyjny! Pozdrawiam

moniqurd pisze...

Moni, Ty nawet nie wiesz jak miło ogląda mi się Twoje cudowne prace.A kolorki w exploding boxie ....nabrałam ochoty na czarne jagody ze śmietaną :).