Translate

piątek, 13 grudnia 2013

Na świąteczne sesje...

...trzeba czasem świąteczne bony. Bardzo proste, ale mam nadzieję, że uchwyciłam  świąteczny klimat. Sweterkowe papiery to Wintertime Marianne D.


Użyłam ulubionych świątecznych wykrojników Marianne D: ostrokrzewu LR0245, gałązki świerku LR0181 i śnieżynki LR0185.



Tu również użyłam Marianne D: ostrokrzewu LR0245, gałązki świerku LR0181 i gwiazdki CR1226.


Obie kartki obficie posypałam  brokatem z zestawu Biegun Północny Marthy Stewart.



Dziękuję za to, że znalazłyście czas na wizytę u mnie w przedświątecznym zabieganiu :) Miłego weekendu życzę :)

18 komentarzy:

Magdalena pisze...

Proste ale bardzo ładne. Jestem pod wielkim urokiem Twoich prac. Pozdrawiam serdecznie:-)

Magdalena pisze...

Proste ale bardzo ładne. Jestem pod wielkim urokiem Twoich prac. Pozdrawiam serdecznie:-)

Chimera pisze...

Przepiękne są, taki ciepły klimat Świąt lubię :)

Barbara pisze...

Cudne...w pierwszej pracy bardzo podobają mi się te mini szyszunie (?),druga ma cudne kolorki.

Monia - Monika Jakubowska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Monia - Monika Jakubowska pisze...

Dzięki Basiu :*
Te "szyszunie" to pieprz, kupiłam na allegro. Fajnie grzechocze, bo we wnętrzach brązowych skorupek są prawdziwe ziarenka pieprzu :)

wiola_c pisze...

Śliczne. Mi też wpadły w oko te "szyszunie", wyglądają jak małe kapelusiki żołędzi. :)

krystynas pisze...

Fotograficzna sesja w tak wyjątkowej oprawie to fantastyczny prezent.

Lady Fanaberia pisze...

Uwielbiam te maleńkie szyszeczki! :) Też ich namiętnie używam :) Ale nie wiedziałam, że to pieprz!
A bony wyszły znakomicie - sama nie wiem który bardziej mi się podoba... :)

Erica ♥ pisze...

This looks super again, awesome cards !
Have a nice weekend, hugs Erica ☼

Ewelina pisze...

PRzepiekne

Anonimowy pisze...

Tutaj zawsze można znaleźć fantastyczne pomysły i perfekcyjne wykonanie :-) Pomysł z użyciem pieprzu - rewelacyjny!!! :-)

Unknown pisze...

Piękne, wspaniała stylistyka!

Jolanda pisze...

Lovely cards !!

Paseczkowa pisze...

Takie cieplutkie te karteczki :)

Edyta pisze...

hmmm, papierki do mnie nie przemawiają ale prace, które z nich wykonałaś już tak. Świetny pomysł z tymi szyszuniami.

wycinam.pl-Agnieszka Majewska pisze...

Baardzo ładne:)

Margot-craftcorner pisze...

Piękne , pomysłowe i eleganckie :) pozdrawiam ciepło :)