Translate

piątek, 11 lipca 2014

Ażurowo

Cudna, delikatna i ażurowa ramka LR0322 to jedna z nowości lipcowych Marianne D. Spodobała mi się bardzo, więc dzisiaj mam dla Was dwie kartki z jej użyciem.


Dodałam moje róże z papieru czerpanego i wykrojnika Marianne D CR1203 oraz listki Marianne D LR0229 i CR1264.


Papiery to delikatne Craft&You Design My Wedding 2 i 3, obrazek wycięłam z My Wedding 8.


Druga kartka ma zupełnie inny klimat, jest postarzana i paryska ;)


Ramki LR0322 użyłam również do zrobienia borderów. Dodałam różyczki Marianne D RB2203 i garść kryształków. Papiery to Marianne D Twinset & Pearls.


Róże są turkusowe, niestety mój aparat najwyraźniej nie lubi tego koloru, bo nie udało mi się go uchwycić :(


Dziękuję Wam za odwiedziny, bardzo się cieszę, że moje komplety tak się Wam spodobały :) Życzę udanego weekendu :)

12 komentarzy:

adziamar pisze...

wspaniałe kartki, ale kolorystyka w paryskiej mnie powala, pozdrawiam

Chimera pisze...

Obie są przepiękne, uwielbiam!!

OriBella pisze...

Piękne obie, ale gdybym miała wybrać, to ... druga, druga jest mi bardziej bliska:)

Unknown pisze...

Ta druga jest obłędnie przepiękna!!! :)) Pierwsza oczywiście też śliczna :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Piękna ta nowa ramka. A Twoje kartki przecudne! Zwłaszcza urzekła mnie ta z elementami turkusu, coś pięknego! :)

Mona Pendleton pisze...

Beautiful cards Monia! Love all the beautiful blossoms!

Lady E pisze...

Piękne kartki, śliczne kolory i ta ramka faktycznie urocza :)

wiola_c pisze...

Moniś zachwycasz. Piękne karteczki z pięknym klimatem. A ażury cudne. :)

sajciastyczna pisze...

obydwie są totalnie zachwycające, ale druga tak mocno skradła moej serce, świetne połączenie kolorów, wygląda fenomenalnie !

scraPina pisze...

Niesamowite połączenie w drugiej kartce! Nie mogę przestać jej podziwiać! :) Boska!

De hobbydroom pisze...

The cards are so beautyful! I love the flowers :)

Hugs, Mandy

Ewa S. pisze...

Tak się przyglądam tej ramce tu i tam od jakiegoś czasu, u Ciebie Moniu widać, że jest cudna!!!