Translate

niedziela, 13 sierpnia 2017

Ciepła rocznicowa kartka

Witajcie.
W sierpniu DT Wild Orchid Crafts robi prace  z użyciem trochę zapomnianych, rzadziej używanych produktów. Ja tym razem użyłam sporo koronek, w dodatku zrobiłam pracę w dość nietypowych dla mnie kolorach.


Oprócz koronek użyłam pięknych, pomarańczowych róż trellis, dodałam kwiaty jabłoni i miniaturowe sweethearts. Dodałam również zielone listki i perełki.





Produkty z Wild Orchid Crafts:
PEACH/ORANGE TONE TRELLIS ROSES 35mm MKX-093
WHITE MULBERRY PAPER APPLE BLOSSOMS MKX-625
MINIATURE MIXED PASTEL SWEETHEART BLOSSOM FLOWERS MKX-265
GREEN ROSE LEAVES 25mm MKX-249
YELLOW/GOLD SELFADHESIVE PEARLS 3mm MKX-511
1 METRE OFF-WHITE GUIPIURE LACE ORGANZA FLOWERS MKX-587
1 METRE LENGHT IVORY GUIPIURE LACE MKX-597

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam!

5 komentarzy:

Chimera pisze...

Piękna, elegancka i bardzo ciepła :)

wiola_c pisze...

Śliczna i bardzo słoneczna. :)

Lisa pisze...

Wow, this is so gorgeous!! I love the colors!! Your designs are always so elegant and stunning!! Love this!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Aneta pisze...

Rewelacyjne, soczyste kolory. Piękna!

Anja pisze...

Piękne letnie kolory! Piękna kartka!