Translate

wtorek, 14 listopada 2017

Kwieciste kartki urodzinowe

Witajcie.
Dziś przychodzę z dwoma kartkami urodzinowymi pełnymi kwiatów z Wild Orchid Crafts.


Pierwsza jest delikatna i puchata, ozdobiłam ją różami cottage białymi i biało-fioletowymi, dodałam też małe różyczki w dwóch rozmiarach. Puchaty efekt pomaga stworzyć jasny sizal. Dodałam też trochę perełek. 


Użyłam również papierów ScrapAndMe i wykrojnika Marianne D.


Druga kartka również jest romantyczna - użyłam tym razem różowych kwiatów: magnolii i różyczek w dwóch rozmiarach. Wszystkie listki są białe, do listków z WOC dodałam listki wycięte wykrojnikiem Sizzix 662220. Papiery to Craft&You Design, a ramki wycięte wykrojnikami Marianne D.





Wild Orchid Crafts:

Dziękuję za odwiedziny i każde miłe słowo :* Pozdrawiam serdecznie!

20 komentarzy:

Haft i Patchwork pisze...

Urocze karteczki, nie mogę się napatrzeć :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne!!!!!!!!

Ellen pisze...

Gorgeous!

aga-craft pisze...

Wspaniałe obie, fioletowa mnie oczarowała :)

ewinka Nowa pisze...

Obie pięknie ukwiecone :-D

Lisa pisze...

These are both so gorgeous!! I love the colors of each one and the beautiful designs!! Have a great day!! Big hugs :)

Lisa
A Mermaid's Crafts

Ульяна и Полина pisze...

Как красиво!

Kasia Hajnas pisze...

Śliczne obydwie karteczki, delikatne, pastelowe i bardzo kobiece!!! Dla Juleczki wprost urocza:). Pozdrawiam cieplutko:).

Wanda pisze...

przepiękne :)

Petras Bastelschätze pisze...

Fantastic cards again and beautiful flower arrangements. I like the soft colours, papers and doilies. Both cards are looking very elegant.

Monika pisze...

Przepiękne obie , uwielbiam Twoje kompozycje kwiatowe na kartkach

aa_dorota pisze...

Piękne kartki. Kwiaty prezentują się uroczo.

Szaneta pisze...

Śliczne obie! Ale kolorki tej pierwszej urzekły mnie szczególnie

zmorka pisze...

W pierwszym komplecie zakochałam się na zabój, cudna, pastelowa... Druga również śliczna z tymi różowymi kwiatami :)

Peninia / Gosia pisze...

Pięknie ukwiecone karteczki! Są śliczne:)

Dorota pisze...

Pięknie, delikatnie i kwieciście ;)

mag pisze...

Piękne! Twoje kompozycje kwiatowe jak zwykle powalają :)

Sylwia S pisze...

Jakie urocze prace. Cudowne .

Madzik pisze...

Perfekcyjne!!!

Joapow pisze...

W tym roku moja chrześnica ma pierwszą komunię. Postanowiłem jej zrobić własnoręcznie kartkę i tu jest problem, bo kartek tych ma być 1000. Chcę zrobić jedna własnoręcznie a resztę skserować. Tu moje pytanie macie do polecenia jakieś ksero wrocław, które mogłoby to dla mnie zrobić